Secretaris
Vrouwen in Business is op zoek naar een secretaris.
Afgelopen jaar hebben we nieuwe ambities geformuleerd. Besloten is onze netwerkvereniging verder te professionaliseren. De eerste duidelijke uitingen hiervan zijn ons nieuwe logo en de nieuwe website die eind vorig jaar gelanceerd is.
Om de doorontwikkeling verder vorm te kunnen geven zijn we op zoek naar ambitieuze vrouwen die actief willen deelnemen aan het vormgeven van deze transitie. Ons streven is Vrouwen in Business verder te professionaliseren om
zodoende ons netwerk verder uit te breiden en interessanter te maken. Als we onszelf goed op de kaart zetten biedt dat nieuwe mogelijkheden in bv het aantrekken van boeiende sprekers, het deelnemen aan interessante workshops, het
vinden van locaties en het vergroten van ieders netwerk.
Spreekt dit jou aan? Reageer dan z.s.m. op deze functie! Een persoonlijk gesprek hoort bij de sollicitatie procedure.
Als secretaris ben je onderdeel van het algemeen bestuur van Vrouwen in Business. Binnen het bestuur hechten we veel waarde aan een open communicatie waarbij we elkaar kunnen ondersteunen en aanspreken op taken, verantwoordelijkheden en afspraken. Elke 3 weken vindt er een vergadering plaats die zo’n 2 uur duurt. De gemiddelde tijdsinvestering komt neer op zo’n 2,5 uur per week.
Als secretaris ben je verantwoordelijk voor:
– de ledenadministratie
– het toezicht houden op de correspondentie en communicatie
– het verspreiden van de agenda en de agendastukken
– het maken van de notulen en het jaarverslag
– archivering post, contracten en overige schriftelijke stukken
– samenwerken met de overige bestuursleden en commissieleden
Wat vragen we van je?
* Ervaring met bovengenoemde werkzaamheden
* Je commitment voor tenminste een jaar
* Mee willen denken aan een verdere professionele opzet van Vrouwen in Business
Wat bieden we?
Een leuke en afwisselende functie binnen een klein team en de kans je netwerk en zichtbaarheid te vergroten.
Heb je interesse, neem contact op